Biurovita należy do grupy kapitałowej Hasta, zajmującą się kompleksowym wyposażaniem biur. W ciągu 24 h dostarczamy do biur wszystko, co jest w nich niezbędne od materiałów biurowych, eksploatacji i urządzeń biurowych, przez artykuły spożywcze, chemiczne i przemysłowe po meble.
Grupa kapitałowa jest największym centrum dystrybucyjnym materiałów biurowych, szkolnych i zabawek w Polsce – na jednej powierzchni zgromadziliśmy prawie 45 tys. różnych produktów od 400 dostawców, a przez Internet sprzedajemy ich prawie 90 tys. Oferta stale się rozwija – co miesiąc dochodzi ok. tysiąca nowych kodów. Mamy także marki własne np. MG i Titanum, między innymi z ekskluzywnymi zestawami do pisania.
Dzięki sprawnemu systemowi logistycznemu docieramy do 1500 tys. stałych klientów w całym kraju. Towar dowozimy im w dużej mierze własnym transportem. Realizujemy rocznie ponad 110 tys. transakcji, co dziennie daje ich średnio 430.
Roczne obroty z poprzedniego roku to 74 mln, co dało nam miejsce lidera w branży, kolejna firma w rankingu ma obroty o 1/3 mniejsze.
Firma stawia na ciągły rozwój. 18 lat temu zaczynała pracę z kilkoma osobami, obecnie w grupie kapitałowej jest 230 pracowników, z czego prawie 40 to dział sprzedaży. Głównym zadaniem działu sprzedaży jest doradztwo w doborze produktów. Ponieważ mamy tak ogromny wybór towarów, pomagamy Klientom dobierać produkty zgodnie z ich potrzebami.
O tym, że firma rozwija się, świadczy również dynamika obrotów – w ostatnich czterech latach, z roku na rok mieliśmy dodatnią dynamikę.
Ponieważ już 65 procent Polaków robi zakupy w Internecie, postanowiliśmy rozwijać ten kanał dystrybucji. W zeszłym roku wdrożyliśmy nowoczesną wersję platformy internetowej, dzięki czemu przyjmujemy zamówienia 24 godziny na dobę. Klienci mogą w dogodnym dla siebie czasie porównywać, wybierać i zamawiać produkty. Mogą również analizować historię swoich zakupów, co pozwala im kontrolować wydatki.